top of page

Totalt sett på alle kampanjerundene er vi fornøyd med resultatene både på rekkevidde og gjennomsnittlig kostnad per resultat. Ut ifra budsjettfordelingen har vi fått mye igjen for pengene vi har brukt. Sammenlignet med tilsvarende kampanjer med samme budsjett har vi oppnådd gode og rimelige resultater.

Forskningsdagene

Kampanjeresultat: Forskningstorget

Totalt begge uttak:

  • Antall klikk: 1635

  • Rekkevidde: 51 728

  • Eksponeringer: 167 210

  • Gjennomsnittlig CPC (kostnad per resultat): 7,46 kr

  • CTR ( prosentvis antall ganger folk har sett annonsen og utført et lenkeklikk): 0,98 %
     

Eventspons forskningstorget totalt:

  • Arrangementssvar: 133

  • Rekkevidde: 2654

  • Eksponeringer: 4754

  • Gjennomsnittlig CPC (kostand per resultat): 2,26 kr

  • CTR ( prosentvis antall ganger folk har sett annonsen og utført et lenkeklikk):1,41 %

Eksempler på uttak

Faceboook og Instagram

Researcher's Night og Forskningstorget 2022

Kampanjeresultat: Reachers's Night

Totalt begge uttak:

  • Antall klikk: 376

  • Rekkevidde: 20 192

  • Eksponeringer: 108 258

  • Gjennomsnittlig CPC (kostnad per klikk): 8,23 kr

  • CTR ( prosentvis antall ganger folk har sett annonsen og utført et lenkeklikk): 0,35

 

Eventspons RN totalt:

  • Arrangementssvar: 37

  • Rekkevidde: 2391

  • Eksponeringer: 5188

  • Gjennomsnittlig CPC (kostnad per resultat): 8,11 kr

  • CTR ( prosentvis antall ganger folk har sett annonsen og utført et lenkeklikk):1,04 %

Eksempler på uttak

Faceboook og Instagram

bottom of page