top of page

Bennett fikk i oppgave om å introdusere Nordens første Flyingeniørutdanning. Dette resulterte med et samarbeid med CHC Helikopter, Norwegian og Forsvaret, og vi endte opp med utrolig kult innhold og resultatdrivende kampanjer.

Er du en av de 25 første?

Kanaler

Facebook, Snapchat, Tiktok, Youtube, Delta (inkludert Reward video på spillprogram og Libra Kjøpesenter på Ørland.

Kampanjeresultat: julen 2023

  • Periode: 22. des - 7. jan

  • Budsjett: 110 000 kr inkl. mva. i mediespend

  • Mål: Få flest mulig søkere til studiet og bidra til å lansere studiet og «lade» fremtidige søkere gjennom økt kjennskap, kunnskap og preferanse.​

Totalt har kampanjen levert 2 550 327 visninger og 27 797 klikk.

Estimert antall visninger ble overgått med 220%.

Eksempler på uttak

bottom of page