top of page
I en stadig travlere hverdag med mange plikter og gjøremål, øker behovet for restitusjon – fysisk og mentalt. Fritiden vår blir mer dyrebar, og vi har tid og overskudd til å gjøre mer av det vi elsker. Men hvordan få Hyperice, som en ledende leverandør av high-end restitusjonsapparater i det nord-amerikanske markedet, til å bryte gjennom på det europeiske markedet?
Løsningen
Vi laget en knakende god pressemelding, skrev ned noen unike vinklinger for alle de ulike mediene, og bistod i enkelte tilfeller med utarbeidelse av selve artiklene. Vi har også sendt ut produkter til testing hos flere treningsmagasiner.
Resultatet
Flere av mediene har sett nyhetsverdien i dette, og valgt å gi Hyperice og deres produkter gratis omtale i sine magasiner.
Teamet
Teamet ble valgt ut på bakgrunn av sin brede erfaring med kunder i boligbransjen, innen konseptutvikling, grafisk design, produksjon og digital markedsføring.
bottom of page