top of page

Nye nettsider, ny profil, nyhetsbrev, roll-up til BM dagen 2023, intervju med student, rekrutteringskampanjer og navneprosess.

Verden trenger flere byggingeniører 

Nye nettsider via Hubspot

Kampanjeresultat: julen 2023

  • Periode: 25. des - 8. jan

  • Budsjett: 225 000 kr eks. mva. (inkl. byråtid). Derav 155 000 kr eks. mva. i mediespend.

  • Mål: Dra trafikk inn til www.naringslivsringen.no/byggingenior for å rekruttere søkere til 3- og 5-årig byggingeniørutdanning.

  • Kanaler: Snapchat, Instagram, TikTok
     

Totalt har kampanjen levert særdeles gode tall: 4 388 759 visninger, 49 689 klikk og 34 955 fullførte videovisninger.

Bemerkelsesverdig mange har sett gjennom hele annonsen. Dvs. 20 sekunder video, noe som er veldig bra.

Landingsside for rekrutteringskampanjen ledet til blant annet et studentintervju med Camilla som masterstudent i Bygg- og miljøteknikk.

Eksempler på uttak

Snapchat, Instagram og Tiktok

bottom of page