top of page
Nye nettsider, ny profil, nyhetsbrev, roll-up til BM dagen 2023, intervju med student, rekrutteringskampanjer og navneprosess.
Verden trenger flere byggingeniører
Nye nettsider via Hubspot
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_d8bf0b83c0ad46f5b1c93198df2cbaaf~mv2.jpg/v1/crop/x_448,y_135,w_383,h_647/fill/w_61,h_103,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/7256b8_d8bf0b83c0ad46f5b1c93198df2cbaaf~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_cfeeca59634c4f789bffce90517fccbc~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_101,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/7256b8_cfeeca59634c4f789bffce90517fccbc~mv2.jpg)
Kampanjeresultat: julen 2023
-
Periode: 25. des - 8. jan
-
Budsjett: 225 000 kr eks. mva. (inkl. byråtid). Derav 155 000 kr eks. mva. i mediespend.
-
Mål: Dra trafikk inn til www.naringslivsringen.no/byggingenior for å rekruttere søkere til 3- og 5-årig byggingeniørutdanning.
-
Kanaler: Snapchat, Instagram, TikTok
Totalt har kampanjen levert særdeles gode tall: 4 388 759 visninger, 49 689 klikk og 34 955 fullførte videovisninger.
Bemerkelsesverdig mange har sett gjennom hele annonsen. Dvs. 20 sekunder video, noe som er veldig bra.
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_23f7325c63e94763a0ca988845867b13~mv2.jpg/v1/crop/x_191,y_169,w_890,h_578/fill/w_147,h_95,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/smartmockups_lt4cvn8s.jpg)
Landingsside for rekrutteringskampanjen ledet til blant annet et studentintervju med Camilla som masterstudent i Bygg- og miljøteknikk.
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_2eddd00425094bd69bf0feea78552d8df001.jpg/v1/fill/w_51,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_3,enc_auto/7256b8_2eddd00425094bd69bf0feea78552d8df001.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_4f2ce5515f3a4184affc71749c5e1203f000.jpg/v1/fill/w_51,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_3,enc_auto/7256b8_4f2ce5515f3a4184affc71749c5e1203f000.jpg)
Eksempler på uttak
Snapchat, Instagram og Tiktok
bottom of page