top of page

Verdiløftet er enkelt og tydelig – du kan bli en del av løsningen. Gjennom studier innenfor Naturvitenskap kan du sette deg i posisjon til å løse problemer og utfordringer som engasjerer.

Ett kreativt konsept – flere kampanjer

Kanaler

Snapchat, Tiktok, Meta, LinkedIn, Youtube.

Kampanjeresultat: julen 2023

  • Periode: 22. des - 7. jan

  • Budsjett: 569 000 kr eks. mva. i total mediespend. 189 488 kr eks mva i runde 1.

  • Mål: Rekruttere studenter til studier ved Fakultet for naturvitenskap

  • Totalt har kampanjen levert 5 474 833 visninger og 50 877 klikk.

  • Fullførte videovisninger har vært 8 870 på Snapchat, 16 438 på TikTok og 26 033 på Youtube.

TikTok står ut som den mest kostnadseffektive trafikkdriveren.

Gjennomsnittlig tid brukt på landingssidene er nesten usannsynlig høy.

Eksempler på uttak

bottom of page