top of page
Fra "Kunnskap kan" til "Du kan"
Rekrutteringskampanje 2021/2022
Kanaler
Facebook, Instagram, Snapchat, Programmatisk og Youtube.
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_54bcb4aae06e4433934b6151010b208b~mv2.png/v1/fill/w_85,h_33,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/7256b8_54bcb4aae06e4433934b6151010b208b~mv2.png)
Fase 1
Fokus på at «KUNNSKAP KAN» Basert på visjonen: Kunnskap for en bedre verden
Eksempler på uttak
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_228fd9f4a1d4414d8d5e70d790885a96f001.jpg/v1/fill/w_160,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_3,enc_auto/7256b8_228fd9f4a1d4414d8d5e70d790885a96f001.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_281594efa24248bfa917a3aa0dba9d18f000.jpg/v1/fill/w_160,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_3,enc_auto/7256b8_281594efa24248bfa917a3aa0dba9d18f000.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_5a471e88c1f941eb91bcaa3dc5d1392af000.jpg/v1/fill/w_90,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_3,enc_auto/7256b8_5a471e88c1f941eb91bcaa3dc5d1392af000.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/7256b8_996a01f0d8e34ab583d1b8254eb2d922~mv2.png/v1/fill/w_85,h_35,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/Screenshot%202024-02-27%20at%2014_32_15.png)
Fase 2
-
Mål: Klikk
-
Fokus på at «DU kan»
-
Videreføring av fase 1, men mer henvendt og oppfordrende. (vår «just do it»)
-
To uttaksformer:
-
Film med rullerende fagområder
-
Stills med tydelig CTA: «Gjør som 42.309 andre»
bottom of page