top of page

Vår strategiske tilnærming legger grunnlaget for vellykket markedsføring. Vi analyserer nøye dine behov og målsettinger for å utvikle skreddersydde strategier som optimaliserer potensialet til din merkevare.

Noe av hva vi kan hjelpe deg med

Markedsanalyse

Vi mener at en effektiv markedsstrategi er en helhetlig og målrettet tilnærming som identifiserer og utnytter nøkkelinnsikt om målgruppen, konkurrentene og markedet for å oppnå forhåndsdefinerte mål. Dette, kombinert med god innsikt i hva produktet eller tjenesten dere tilbyr faktisk er og tilfører markedet, legger det beste beslutningsgrunnlaget for hvilken strategi akkurat du bør gå for for å oppnå en konkurransefordel i dagens marked.

Merkevarestrategi

Vi kan merkevarebygging!

Ønsker du å bygge en sterk og minneverdig merkevare som skiller seg ut i mengden? Vårt dedikerte team av kreative strateger og designere vil samarbeide med deg for å skape unike og autentiske konsepter som gir din merkevare en klar stemme og identitet. Vi kan hjelpe med alt fra merkevareposisjonering og visuell identitet til kampanjekonsepter og innholdsstyring slik at merkevaren resonnerer med dine målgrupper og skiller seg ut i markedet.

Strategisk markedsføringsplanlegging

Vi utvikler skreddersydde markedsføringsstrategier som tar hensyn til dine mål og din målgruppe. Ved å identifisere de mest effektive kanalene og budskapene, hjelper vi deg med å nå ut til og engasjere dine potensielle kunder.

Stuck med en dårlig strategi?

 

Avtal et møte med oss

En solid markedsstrategi er som det hemmelige våpenet i en virksomhets arsenal. Den gir oss et konkurransefortrinn, sprenger vei gjennom markedet og etterlater konkurrentene forvirret og undrende: «Hvordan klarte de det?»

«Vi har sett svært gode resultater ved bruk av innholdsmarkedsføring i våre kanaler. Bennett bistår oss med å lage faste innholdsartikler og månedlige nyhetsbrev, i tillegg til mye annet. Disse har vært av høy kvalitet og har vist god effekt, både på organisk synlighet i Google og på konverteringer. Det har aldri vært så bra på innholdsfronten hos oss som nå.»

Stian Moursund

tidl. salgs- og markedssjef i Nordbohus og Blink Hus

bottom of page